نرم افزار های مورد نیاز برای استفاده از بیگ آی تی بلاگ

با سلام
چون تو بخش نظرات خیلی هاتون زده بودید که فایل هایی رو که
دانلود می کنید نمی تونید باز کنید بر آن شدم تا نرم افزار های مورد نیاز
برای باز کردن فایل های دانلود شده از بیگ بلاگ رو آپلود کنم.

همه فایل هایی که از بیگ بلاگ دانلود می کنید به صورت فشرده
هست تا هم حجم فایل کم بشه و هم اینکه ویروسی نشه . شما برای اینکه فایل
های فشرده رو بتونید باز کنید باید یه نرم افزار فشرده ساز تو سیستمتون
نصب باشه مثل Win zip یا Winrarو...


من حدود 4 ساله که از Winrar استفاده می کنم چون هم اینکه
رایگانه و هم اینکه کار باهاش خیلی راحته و مثل نرم افزار های دیگه هم
نیست که همین که یه پسوندیو بتونه پشتیبانی کنه یه ورژن بهش اضافه کنن و
تا حالا 4 تا ورژن بیشتر ازش نیومده و به نظر من تو نرم افزار های فشرده
ساز بهترینه. این ورژن هم آخرین ورژن موجود از این نرم افزاره. پیشنهاد می
کنم یه بار امتحانش کنید ضرر نداره.


تقریبا 90 درصد فایل های متنی موجود در بیگ بلاگ با پسوند pdf
می باشند.مزیت این پسوند نسبت به سایر پسوند های متنی اینه که نوع فونت
نوشته و همچنین چیدمان نوشته را بر هم نمی زند و در ضمن یه پسوندیه که از
نوشته شما در مقابل دستبرد دیگران و اضافه و کم کردن نوشته تان تا حد
زیادی محافظت می کند.برای باز کردن فایل های pdf شما نیاز به نرم افزار
هایی از قبیل Adobe Acrobat Reader یا PDF Reader و... دارید .


Acrobat Reader نرم افزار کاملیه ولی یکی از اشکالاتی که به همه نرم
افزار های شرکت Adobe وارده همون سرعت لود نرم افزاره که خیلی پایینه.


من تقریبا 3 ساله که از نرم افزار Pdf Reader استفاده می کنم
و همه امکانات Acrobat Reader رو هم داره. همچنین سرعت بسیار بالا و فوق
العاده ای در لود  کردن فایلهای PDF داره و نسبت به حجم هم از Acrobat
Reader خیلی حجمش کمتره. پیشنهاد می کنم شما هم مثل من از PDF Reader
استفاده کنید.


فایل های دریافتی از بیگ بلاگ رو باید ابتدا با نرم افزار WinRar باز کرده و بعد با نرم افزار متناسب با پسوندی که داره اجرا کنید.


اگه بازهم تو باز کردن فایلها مشکل دارید تو بخش نظرات مطرح کنید تا راهنماییتون کنم.


این هم لینک دانلود نرم افزار ها:


دانلود نرم افزار فشرده ساز Winrar v.4 با حجم 2MB


دانلود نرم افزار PDF Reader با حجم 2.5MB


دانلود نرم افزار Adobe Acrobat Reader با حجم 22MB

دانلود نرم افزار MS PowerPoint




به اشتراک بگذارید
بدون بازخورد "نرم افزار های مورد نیاز برای استفاده از بیگ آی تی بلاگ"