چند منبع برای گرفتن نمونه سوالات پایان ترم

با شروع فصل امتحانات بازار رد و بدل کردن نمونه سوالات امتحانی داغه داغه.
من هم یه زمانی نمونه سوال میذاشتم تو این بیگ آی تی بلاگ.اما الان دیگه وقتش رو ندارم تا از این کارها بکنم.(اگه دقت کرده باشید دیگه حتی وقت گذاشتن یه پست جدید رو هم ندارم.)
اما برای راحتی شما چند تا منبع برای دریافت نمونه سوال امتحانی رو بهتون معرفی می کنم:
دانشگاه پیام نور شهر جدید هشتگرد
جامعه مجازی دانشجویان فناوری اطلاعات
انجمن علمی فناوری اطلاعات پیام نور مشهد
با آرزوی موفقیت هرچه بیشتر شما دانشجویان گرامی در امتحانات پایان ترم.


به اشتراک بگذارید
22 دیدگاه برای "چند منبع برای گرفتن نمونه سوالات پایان ترم"
  1. dost Says:

    salam shoma az hazfiyate darse aeen zendegi khabar darin?

  1. aliandamir Says:

    salam azizam
    khaste nabashi
    agha madar manteghi ro chikar konim,mitoni yek jozve jor koni?

  1. a Says:

    سلام یه خواهشی ازتون داشتم اگه شماره یا ایمیل اقای داور پناه را دارین لطف کنید برام بذارید یه کار خیلی مهم دارم

  1. mim Says:

    باسلام
    میخواستم بدونم اگر کسی سرامتحان غیبت بکنه چی میشه .نمره صفر رد میشه یا درس حذف میشه ودرمعدل کل هم تعداد واحدهای ان درس حذف میشه .لطفا اگرکسی تجربه ای داره دراین مورد یا مطمئن هست جواب بده
    باسپاس

  1. aliandamir Says:

    salam mohamad
    chera javabe mardomo nemidi?dari dars mikhoni?bolandsho biya weblag bisaheb monde!?

    bashe khodam javab midam.duste aziz dars khodesh hazf mishe va ro moadelam tasir nadare dorost mesle moghei ke darso to hazfo azafe hazf karde bashi.
    email Mr davar panaho ham yadam miyad yek jayi to weblog anjoman elmi didam.

  1. محمد رزاقی Says:

    @a:
    ایمیل استاد داورپناه:
    mohsen.davarpanah@gmail.com

  1. sara Says:

    سلام اگه وقت دارید میشه درباره ی نحوه ی ساختن شمارنده ها در مدار توضیح مختصری بدید

  1. محمد رزاقی Says:

    @mim:
    اگر سر جلسه امتحان حاضر نشید(غایب باشید)درس به طور خودکار حذف میشه و در معدل هم تاثیری نداره.
    اما من از یکی از بچه ها شنیده بودم که تو اطلاعات جامع دانشجو جلوی درستون بجای نمره می زنه "اعلام نشده"
    موفق باشید و ببخشید که دیر شد.

  1. محمد رزاقی Says:

    @aliandamir:
    سلام امیر جان.
    ببخشید خیلی سرم شلوغه اصلا وقت نمی کنم بیام به وبلاگ.
    برنامه های جدیدی دارم برای این بیگ آی تی بلاگ که بعد از امتحانات حتما عملی شون می کنم.
    برای مدار منطقی هم فعلا جزوه ای ندارم تا بهت بدم.اما اگه گیرم اومد میذارم.
    موفق باشید همتون تو این امتحانات پایان ترم و همه امتحانات زندگی.

  1. sara Says:

    باسلام و خسته نباشید شما در مورد تاریخ توضیح تمرین تحویلی استاد داورپناه خبری دارید؟

  1. محمد رزاقی Says:

    @sara:
    قرار بود که تو سایتشون اعلام کنن که هنوز هیچ خبری نشده.
    آدرس سایت استاد:
    davarpanah.ir

  1. اکبری Says:

    سلام. من دانشجوی سخت افزارم و احتمالا تغییر رشته به it میدم .قصد دارم در کلاس های خارج از دانشگاه اسم نویسی کنم .اما نمیدونم چه کلاسی برم که زیاد به کارم بیاد .لطفا راهنماییم کنید .منتظر جواب شما هستم .لطفا جواب رو به ایمیلم نزنید چون خیلی دیر به دیر بهش سر میزنم.

  1. mim Says:

    باسلام
    ازدوستا ن کسی هست که فیزیک 1 داشته باشد وبداند که نمرا ت تشریحی رااعلام کرده اند یانه (استادصدیقه جلیلیان) واگراعلامشده کجا ؟

    نمره تستی مدارمنطقی چی اعلام شده ؟ اخه فایل سوال فعال شده اما نمره ای مشاهده نمیشه .
    با تشکر

  1. محمد رزاقی Says:

    @اکبری:
    اول از همه اینکه شما باید مشخص کنید که چرا می خواید تغییر رشته بدین؟
    از برنامه نویسی خوشتون نمی یاد؟
    از رشته آی تی بیشتر خوشتون می یاد؟
    یا دلایل دیگه ای که دارین.
    دوم اینکه آیا آشنایی کامل با رشته آی تی دارید و از گرایشات تحصیلی این رشته در ارشد آگاهی دارین؟
    اگه بخاطر فرار از برنامه نویسی دارین به آی تی می یاین کاملا در اشتباه هستین و باید بدونید که آی تی تلفیقیه از کامپیوتر-مخابرات-مدیریت
    پس دوست داشتن برنامه نویسی در رشته آی تی امری اجتناب ناپذیر است(اینو به همه دانشجویان آی تی می گم)
    سوم اینکه شما باید بعد از مراحل قبل تعیین کنید که به شاخه ای از کام\یوتر علاقه مند هستین(اینترنت-شبکه-برنامه نویسی-مدیریت و...)
    فعلا همینا رو ویگیر کنید تا ادامه بدم.
    در ضمن اینکه شما ایمیلتون رو دیر به دیر چک می کنید خیلی بد هستش برای یه دانشجوی رشته کامپیوتر و بهتره که تو نظرتون تجدید نظر کنید.
    موفق باشید.

  1. اکبری Says:

    سلام.خیلی ممنون که وقت گذاشتید و راهنماییم کردید.پیشنهاد میکنم به این سایت یه سری بزنید:
    www.barnamehnevis.org

  1. aliandamir Says:

    salam
    man fizik 1 dashtam vali felan ke khabari az nomre nist!!

  1. صفا Says:

    نمره ی فیزیک 2 را اعلام شده یا نه ؟ از کجا باید بفهمیم؟

  1. اكبري Says:

    سلام .نمره ي تستي فيزيك 2 اعلام شده است .به سايت گلستان مراجعه كنيد.

  1. سارا Says:

    سلام نمره ی تستی و میانترم مدار من که با اقای داورپناه داشتم اومده ولی تشریحی اش نیومده کسی هست که نمره ی تشریحی اش اومده باشه؟ در ضمن نمره ی ساختمان داده ی من بااینکه پاسش کردم با رنگ قرمز توی کارنامه ام اومده دلیل خاصی داره یا نه؟

  1. اکبری Says:

    سلام خانم سارا.برای مشاهده ی نمره ی قطعی به قسمت اطلاعات جامع دانشجو در سایت گلستان مراجعه کنید.

  1. صفا Says:

    ببخشید منظورم نمره ی تشریحی فیزیک2 بود در رابطه با این موضوع خبری دارید؟

  1. admin Says:

    سلام
    این post آزمایشی است برای لخخظحهزا jskhv.ak کزدنکم