خداحافظ فتوشاپ

دیگر دوران خرید و نصب نرم افزارهای ویرایش عکس و استفاده آفلاین از آن ها سپری شده است. شما از این پس قادر خواهید بود بدون نصب نرم افزار، از طریق اینترنت و به طور آنلاین انواع تغییرات را روی تصاویر خود اعمال کنید.اين خبر براي كليه گرافيستها و علي الخصصوص كساني كه در صنعت طراحي سايت فعاليت مي كنند، خبر خوبي است!

اگر به اینترنت پرسرعت دسترسی دارید و از سوی دیگر عکاسی و طراحي سايت یکی از علایق يا شغل شما محسوب می شود، مطلب زیر را دنبال کنید تا با چند سرویس آنلاین ویرایش عکس آشنا شوید. به طور خلاصه با استفاده از این ابزارها قادر خواهید بود عکس های خود را بدون نصب هیچ گونه برنامه ای، ویرایش کنید.

[caption id="attachment_497" align="alignleft" width="251" caption="بیگ آی تی بلاگ"]بیگ آی تی بلاگ[/caption]

pixenate.com: این سایت با مراجعه به حساب کاربری شما در سایت به اشتراک گذاری عکس فلیکر، عکس ها را ویرایش می کند و از این لحاظ تفاوت هایی با دیگر سرویس های ویرایش عکس دارد. به هر حال اگر فلیکرباز هستید بد نیست سری به این سایت بزنید. فليكر منبع عظيمي از عكس و تصاوير براي هر نوع حرفه طراحي است. از جمله طراحي وب.

splashup.com: این سایت رابط کاربری جالبی برای ویرایش تصاویر دارد. شما می توانید تصاویر خود از فیس بوک، پیکاسا، فلیکر یا آدرس های دیگر را وارد این ابزار کنید و به ویرایش آن ها بپردازید. سایت مذکور شباهت ظاهری زیادی به فوتوشاپ دارد و امکانات آن گسترده است.

picnik.com: پیکنیک سایت معروفی به شمار می رود که با امکاناتی که ارایه می کند، طرفداران زیادی پیدا کرده است. این سایت سرویس هایش را در دو حساب کاربری مجزا، اعم از رایگان و غیر رایگان ارایه می کند. سرویس های رایگان این سایت در حد مطلوبی هستند و برای کارهای معمولی کارایی بالایی دارند.

fotoflexer.com: این سایت برخی از امکانات را که پیکنیک به صورت رایگان ارایه نمی کند، در اختیار کاربران می گذارد. برای مثال، شما می توانید تصاویر مورد نظر خود را با فرمت png و به صورت شفاف و با کیفیت بالا ذخیره کنید.

flauntr.com: این سایت نیز از امکانات عادی بسیاری از نرم افزارهای ساده برای ویرایش عکس برخوردار است. برای امور ساده مانند تنظیم رنگ و نور می توانید از امکانات سایت یاد شده بهره ببرید.

phixr.com: نقطه قوت این سرویس در سرعت عمل آن است. برای شروع کار با آن باید کمی وقت خود را صرف نحوه کار با این سرویس کنید زیرا نحوه دسترسی به خدمات آن کمی با دیگر سرویس ها فرق می کند. در ماه مارس گذشته شرکت ادوبی، photoshop express را معرفی کرد. این سایت رابط کاربری کاربرپسندی دارد، ابزارهای خوبی را ارایه می کند و کار با آن ساده است. توضیحات بیشتر در مورد این ابزار را می توانید در سایت مذکور مشاهده کنید.

lunapic.com/editor: این سایت ابزاری ساده برای ویرایش فایل ها در اختیار کاربر می گذارد، اما رابط کاربری جالبی ندارد و بیشتر برای کارهای سریع و ساده قابل استفاده است.

drpic.com: این سایت همان طور که از نامش پیداست، دکتر عکس ها به شمار می رود. سایت مذکور امکانات متنوعی را ارایه می کند که قرائت تصاویر از سرویس های مختلف وب و ویرایش آن ها از جمله این امکانات است.

منبع: هموطن سلام


به اشتراک بگذارید
بدون بازخورد "خداحافظ فتوشاپ"