آیا سایت برنامه ریزی آموزش هک شده؟؟

امروز وقتی می خواستم ببینم که برنامه های ترم جدید روی سایت برنامه ریزی آموزش اومده یا نه دیدم وقتی آدرسش رو وارد می کنم به یه سایت جستجوی عربی لینک میشه.



اولش گفتم که شاید آدرس رو اشتباه وارد کردم ولی نه درست بود همونpnubarnameh خودمون.
بعد گفتم شاید آدرس سایت عوض شده که رفتم تو سایت پیام نور مشهد ولی دیدم که آدرسی که تو pnum بهش لینک دادن هم همونه.
بعد گفتم شاید اشکال از مرورگر وب باشه که بجز firefox3.5 ای که خودم استفاده می کردم رفتم تو IE هم امتحانش کردم ولی نتیجه همون بود.
دیگه مطمئن شدم که سایت برنامه ریزی آموزش مشهد هک شده.
نمی دونم چقدر از این موضوع می گذره و تا کی می خواد ادامه پیدا کنه ولی باید توجه داشت که یک هفته دیگه دانشگاه باز میشه و از فردا هم که انتخاب واحد شروع میشه و اطلاع دانشجویان از برنامه کلاسی امری ضروری برای انتخاب واحد درسته.

پی نوشت 1:
امروز 23/6/88: دیروز رفته بودم دانشگاه گفتم این مشکل رو هم برم بهشون بگم.
اول رفتم واحد به اصطلاح IT دانشگاه!!!گفتم این مشکل پیش اومده مسئول سایت دانشگاه کیه؟
کسی که اونجا بود اولش تعجب کرد و گفت آدرسش چیه؟منم بهش گفتم.داشت آدرس رو تو مرورگرش وارد می کرد که یه دفعه گفت سایت pnubarnameh مسئولش واحد برنامه ریزیه باید برین ساختمون 3.
بهش گفتم خب یه امتحان بکنید ضرر نداره.گفت نه مسئولش اونا هستن.
رفتم ساختمان 3 -> واحد برنامه ریزی.
بهشون گفتم که سایت اینجوری شده.بیچاره ها اصلا تا حالا کلمه "هک" به گوششون نخورده بود.منم با یه لحن دیگه بهشون گفتم.گفتم که سایتتون دیگه باز نمیشه.
مسئول برنامه ریزی -> خانم وثوق گفت آره مثل اینکه سایتمون خراب شده!!! باید زنگ بزنیم بیان درستش کنن.
تو دلم گفتم الان اگه حواسشون نباشه که سایت خراب شده زنگ می زنن تعمیر کار ماشین!!!

پی نوشت 2:
امروز 23/6/88: نمرات ساختمانهای گسسته بلاخره بعد از 3 ماه به طور قطعی اعلام شد.
ممنون که تو نظرات گفته بودین.


به اشتراک بگذارید
بدون بازخورد "آیا سایت برنامه ریزی آموزش هک شده؟؟"