شروع کلاس های ترم جدید

دانشگاه پیام نور مشهد بالاخره خودش رو کشت و اعلام کرد که کلاسها از چه تاریخی شروع میشن.

*بنا به اطلاعیه دانشگاه پیام نور مشهد شروع کلاسهای ترم جدید از تاریخ 11 مهر بوده که برنامه آن را دانشجویان می توانند از تاریخ 7 مهر از طریق سایت دانشگاه پیام نور مشهد دریافت نمایند.*

جالبه که ظاهرا دانشگاه قصد بروزرسانی سایت برنامه ریزی آموزش رو نداره و می خواد برنامه ها رو از طریق سایت اصلی دانشگاه اعلام کنه!!!
*حالا اگه برین به یه طراح وب بگید که برنامه نویسی یک سایتی شبیه به سایت برنامه ریزی آموزش مرکز مشهد چقدر طول میکشه بهتون میگه حدود یک تا دو ماه.
**دانشگاه اگه می خواست سایت برنامه ریزی رو دوباره از صفر راه اندازی کنه وقت داشت چون به گفته اکثر دانشجویان حدود دو ماه و نیمه که هک شده ولی چرا اینکار رو نکرده خدا می دونه و بس.
***ولی توجه به این نکته ضروریه که سایت برنامه ریزی فقط هک شده و باید بدونیم که واحد برنامه ریزی از دیتابیس هاش بک آپ داشته یا نه و تیم پشتیبان این سایت در حال انجام چه کاری بوده؟چون وقتی از دیتابیس ها بک آپ داشته باشن بازگردانی وبسایت کار سخت و زمانبری نیست.باز هم خدا می دونه و بس.
****چرا کلاسها باید اینقدر دیر شروع بشه؟باز هم خدا می دونه و بس.
*****چرا باید ما باید بخاطر ورودی های جدید کلاسهایمان با تاخیر شروع شود؟مگر درسهایی که ما در ترم 3 می گذرانیم با آنها مشترکاتی دارد؟باز هم خدا می دونه و بس.

|*|با تشکر فراوان از دوست عزیز آقای مجتهدین که این خبر را اطلاع دادند.


به اشتراک بگذارید
بدون بازخورد "شروع کلاس های ترم جدید"