اعتراف گیری

وقتی دوستم بهم زنگ زد و گفت که خانم اشراقی گفته برنامه قدیمیه مال شماست خیلی اعصابم خورد شد.....
امروز با خودم گفتم دیگه هر طور شده باید بفهمم کدوم مال ماست.دوستمم با خودم بردم. گفتم اگه دعوایی چیزی شد خواستن منو بزنن!! بیاد کمک.!!!!!(نمی خوام بگم اسپایدر من هستم ولی جوابمو گرفتم)
این شد که رفتم pnum.
خانم کارشناس گروه جالب ما که ظاهرا فرار کرده بودن.چون کسایی که تو اتاق بودن می گفتن از خانم مشرقی زیاد سوال پرسیدن ایشون هم ساعت 10:30 رفتن!!!!(خدا رو شکر ساعت 1:45 برگشتن)
رفتم پیش خانم اشراقی.

من : ببخشید من ورودی 87ام.میشه بگید کدوم برنامه مال ماست؟
خانم اشراقی : رشتتون چیه؟
من : IT.
خانم اشراقی : برید از خانم مشرقی بپرسید.
من(با صدای آروم) : خانوم مشرقی رشتشون زمین شناسیه و از درسهای ما سر در نمیارن.الان هم که نیستن.
خانم اشراقی : همون برنامه قبلیه.
من : پس چرا خانم مشرقی میگن برنامه جدیده؟
خانم اشراقی : نمی دونم باید از خودشون سوال کنید.
چند تا دانشجوی دیگه هم اومده بودن که همین سوالو داشتن.
خانم اشراقی : تهران باید به ما نامه بزنه که برنامه جدید برای همست.
من : میشه الان برین به آموزش بگین؟
خانم اشراقی مجبور شد بره آموزش(نه بخاطر من،بخاطر اینکه چند تا دیگه هم همین سوالو داشتن!)
ما هم تو اتاق آموزش مثل عجل معلق وایستادیم تا جواب بگیریم.
خانم اشراقی : اومدن بیرون و گفتن قراره با تهران مکاتبه کنیم.جواب گرفتیم بهتون خبر میدیم.
گفتم میشه برین تو پورتال پیام نور ببینین چی میگه؟
ایشون هم رفتن و به یه چیز خیلی جالب بر خوردن.اینم عکسش :



وقتی اینو دیدن دیگه خودشون اعتراف کردن که این برنامه مال شما هم هست.
ما هم خیلی خوشحال شدیم و اومدیم بیرون.

چند تا نکته:
*تو رشته های غیر از IT درس مبانی فناوری اطلاعات اختیاری شده.
**کسانی که مبانی فناوری اطلاعات رو گذروندن نگران نباشن چون بلاخره باید 12
واحد اختیاری پاس میکردن که تا الان 3 تاش پاس شده.(هر چند درس خوبی بود و
جا داشت برای همه رشته ها تخصصی بمونه)
***ICDL باز دوباره حذف شد.
****فیزیک 2 برای رشته IT امروز ارائه شد.اما نمی دونم چرا نمیشه  آز فیزیک رو باهاش همنیاز کرد؟(ممنون از کسی که تو نظرات اعلام کرده بودن)
*****کارگاه کامپیوتر هم اضافه شد ولی اگه نظر منو می خواین فعلا برش ندارین.چون ممکنه باز هوس کنن برنامه قبلیو بدن به ما که اونجوری یه واحد عملی 40 هزار تومنی رو بیهوده پاس کردیم.
******برنامه تجمیع رشته های دیگه رو هم براتون میذارم.(جدید)




به اشتراک بگذارید
بدون بازخورد "اعتراف گیری"