برنامه جدید یا قدیم؟

روز چهارشنبه رفته بودم دانشگاه.
رفتم پیش این خانم به اصطلاح کارشناس رشته مشرقی.
درست یادمه که دوبار از این خانم سوالات زیر رو پرسیدم:
من : ببخشید می خواستم بدونم که برنامه 9 ترمه جدید 88-89 برای ما ورودی های 87 هم هست یا نه؟
خانم مشرقی : بله این برنامه برای شما هم هست و از این به بعد با این برنامه انتخاب واحد کنید.
من : این دوره ICDL هنوز هست یا نه؟چون تو برنامه جدیدتون این درس که پیش نیاز "شیوه ارائه" بوده دیگه نیست و پیش نیاز "شیوه ارائه" شده زبان تخصصی.
خانم مشرقی : بله ICDL حذف شده.دوباره هم می گم بر اساس برنامه 9 ترمه جدید انتخاب واحد کنید.
من : شما مطمئن هستید دیگه؟باید با برنامه جدید انتخاب واحد کنیم؟
خانم مشرقی(با عصبانیت) : بله.

امروز:


از دوستم که رشتش IT خواستم امروز که میره دانشگاه بپرسه که ما برای کارگاه کامپیوتر باید چی کار کنیم؟
دوستم : سلام محمد من الان دانشگاهم.رفتم پیش خانم مشرقی پرسیدم برای کارگاه کامپیوتر باید چیکار کنیم؟
خانم مشرقی : نمی دونم.از خانم اشراقی بپرسید.؟؟؟!!!
دوستم : ببخشید خانم اشراقی ما که ورودی 87یم برای این کارگاه کامپیوتر که تو برنامه 88 اضافه شده باید چیکار کنیم؟
خانم اشراقی : برنامه 88 اصلا برای شما نیست.شما باید با همون برنامه 87 انتخاب واحد کنید.
دوستم : پس اگه برای ما نیست ما باید برای ICDL چیکار کنیم؟
خانم اشراقی : ICDL برای شما حذف نشده و از دروس شما فقط ارزشی ها حذف شده.!!!

حالا:

جالب اینجاست که این دو تا خانم تو یک اتاق و پشت دو تا میز که کنار هم هستند می شینند.و اینقد با هم تفاهم دارن!!!!
حالا تکلیف ما چیه؟
ما باید چیکار کنیم؟
حرف کدومشون رو گوش کنیم؟
چرا کسی که هیچ اطلاعی از دروس رشته فناوری اطلاعات(خانم مشرقی) نداره و رشتش زمین شناسیه باید کارشناس رشته ما بشه؟
مگه ما چه گناهی کردیم؟
مگه دیگه آدم نبود که این خانم رو گذاشتن کارشناس ما؟
مگه کم داریم مهندس کامپیوتر و آی تی تو این دانشگاه و شهر؟
و...


به اشتراک بگذارید
بدون بازخورد "برنامه جدید یا قدیم؟"