تبلیغات دانشگاهی!!

امروز داشتم وبگردی می کردم که یهو تو پنل تبلیغات یک سایت خبری تبلیغی از دانشگاه پیام نور رو کنار تبلیغات بانک ملت و بانک ملی و لامپ رشته ای و... دیدم.
خیلی تعجب کردم.رو لینکش کلیک کردم تا ببینم به کجا لینک میشه.همون صفحه اصلی پورتال پیام نور بود.
هر چی با خودم فکر کردم که چرا دانشگاه تو این سایت تبلیغ گذاشته فکرم به جایی قد نداد.



تا حالا هیچ جایی تو وب ندیده بودم که دانشگاهی تبلیغ کنه.
به راستی چرا دانشگاه پیام نور همچین تبلیغی رو می کنه.؟؟؟ نظر شما چیه؟؟؟
حالا اگه این تبلیغ به صفحه ای لینک می شد که مربوط به شرایط و مقررات پذیرش دانشجوهای فراگیر بود می گفتیم که دانشگاه داره برای کسب درآمد خودش تبلیغ می کنه.اما....
براستی چطور مسئولین پیام نور می تونن همچین پول های یامفتی رو برای تبلیغ های بیهوده خرج کنن.تبلیغی که هیچ سودی برای دانشگاه نداره.
حالا وقتی دانشجوها می خوان یه همایش علمی یا مسابقه برگزار کنن همه مسئولین دادشون در میاد که دانشگاه بودجه نداره.
شاید هم مسئولین پیام نور با مدیران این سایت رابطه هایی.......


به اشتراک بگذارید
بدون بازخورد "تبلیغات دانشگاهی!!"